Imaš vprašanja?
Imamo odgovore!

Pokliči nas: 059 30 30 80

Potrebuješ pomoč?

Imaš vprašanja?
Imamo odgovore!

Pokliči nas: 059 30 30 80

 

Vnesi svoje vprašanje!

 
 

Pogosta vprašanja pri rezervaciji

Kako rezerviram termin?
Rezervacija termina je zelo enostavna. V postopku rezervacije boste pridobili vse informacije in uskladili termin ter ostale podrobnosti glede koriščenja vašega doživetja. Za rezervacijo termina potrebujete veljaven bon kupljen na naši spletni strani. Postopek rezervacije pričnete z vnosom rezervacijske kode v vnosno polje. Če ima koda neustrezen status (npr. ni pravilna, je že bila uporabljena ipd.), rezervacije ne boste mogli nadaljevati, saj bo sistem zavrnil nadaljevanje. Če imate kodo za vrednostni darilni bon, z njo ne morete opraviti rezervacije. Z vrednostnim darilnim bonom morate...
Kje dobim rezervacijsko kodo?
Rezervacijsko kodo pridobite pri vsakem nakupu doživetja na naši spletni strani. Če uporabite plačilo z plačilnimi karticami ali sistemom PayPal, boste kodo pridobili nemudoma in lahko termin rezervirate takoj.
Ali lahko rezerviram termin brez rezervacijske kode?
Termina brez rezervacijske kode žal ne morete rezervirati. Če se vam z rezervacijo mudi in bo jo rado opravili čim prej ali za danšnji dan, lahko uporabite plačilo z plačilnimi karticami ali sistemom PayPal, kodo pa boste pridobili nemudoma in lahko termin rezervirate takoj. V primeru, da je željen termin polno zaseden in se drugega termina ne morete udeležiti, lahko takoj ali v roku 14 dni zahtevate stornacijo naročila in povračilo denarja. V primeru plačila z plačilnimi karticami ali sistemom PayPal je vračilo izvedeno še isti dan.
Ali lahko rezerviram termin z vrednostnim bonom?
Žal termina ne morete rezervirati s kodo, ki je napisana na vrednostnem bonu. Z vašim vrednostnim bonom morate najprej opraviti nakup doživetja, ki vam ustreza (kodo, ki je na vrednostnem bonu, boste vpisali v košarici pri zaključku nakupa, in vrednost bona se vam bo odštela). Po zaključku nakupa boste lahko takoj rezervirali termin. Nakup na spletni strani lahko opravite v nekaj trenutkih, termin za vaše doživetje pa lahko rezervirate takoj po nakupu.
 
 

Bi rezervirali termin?

Prosimo vnesite rezervacijsko kodo.
 
 

Pogosta vprašanja pri nakupu

Kakšen je postopek naročila?
Postopek naročila je hiter in enostaven ter je izveden v nekaj korakih. Izbirate lahko med različnimi produkti, ki predstavljajo doživetja iz naše ponudbe. Po izveden naročilu boste prejeli enega ali več bonov, ki predstavljajo posamezne produkte z doživetji. Bone lahko tudi podarite, saj niso vezani na posamezno osebo in so v obliki darilnega bona, ki ga lahko natisnete (PDF datoteka).
Ali ob vsakem naročilu prejmem darilni bon?
Da, ob vsakem naročilu doživetja boste na vaš e-poštni naslov prejeli darilni bon v obliki PDF datoteke. Ta bon vsebuje vse ključne informacije o kupljenem doživetju in je estetsko oblikovan, zato ga lahko podarite v elektronski obliki ali pa ga natisnete. Za še posebej lep izgled priporočamo tiskanje na kakovosten papir v bližnji fotokopirnici. Trenutno še ni mogoče naročiti že natisnjenega bona z dostavo po pošti. Načrtujemo pa, da bo to možno v prihodnosti. O vseh...
Kakšni so načini plačila?
Vsako naročilo lahko plačate z bančnim nakazilom (po predračunu), z večinoma kreditnih ali debetnih plačilnih kartic in z sistemom PayPal. Če boste plačali z plačilnimi karticami ali s sistemom PayPal, se vam bo vaš bon poslal nemudoma na vaš e-poštni naslov, v primeru predračuna pa nam lahko pošljete potrdilo o izvedenem nakazilu in vam bomo naročene bone poslali takoj. V nasprotnem primeru boste počakali, da prejmemo nakazana sredstva na naš TRR račun, kar lahko traja do enega delovnega dneva, običajno pa je poslano še isti dan, če je bilo vaše nakazilo izvedeno do 15:00 ure. Na povezavi ...
Kakšni so načini dostave?
Boni za koriščenje produktov iz naše ponudbe, vam bodo dostavljeni v digitalni obliki po e-pošti (PDF datoteka). Kmalu bo na volljo tudi dostava v fizični obliki na vaš naslov, kar bomo posebej objavili tudi na naši spletni strani prav tako pa boste nato imeli to možnost izbrati pred zaključkom naročila.
 
 

Pogosta vprašanja o bonih

Koliko časa so boni veljavni?
Veljavnost vseh bonov je 12 mesecev od izdaje bona. Veljavnost je napisana tudi na vašem bonu, lahko pa jo preverite tudi tako, da vpišete kodo iz vašega bona na rezervacijski strani ali v spodnje polje in prikazane vam bodo vse podrobnostni vašega bona oz. doživetja. ck1bsgXSdqFLtStrQ8MDembzShJiZbqtck1bsgXSdqFLtStrQ8MDembzShJiZbqt
Ali lahko bon uporabi samo oseba, ki je bon kupila?
Ne, bon lahko uporabi katerakoli oseba, ki ima kodo z bona, zato bodite pazlljivi in kodo ne kažite nikomur, za katerega ne želite, da jo izkoristi.
Kakšna je razlika med vrednostnim bonom in bonom za kupljeno doživetje?
Vrednostni bon vsebuje znesek, s katerim lahko razpolagate pri nakupu kateregakoli doživetja na naši spletni strani. Kodo, ki je na vrednostnem bonu, boste vpisali v košarici pri zaključku nakupa, in vrednost bona se vam bo odštela. Po zaključku nakupa boste prejeli vse potrebne podatke za rezervacijo termina za vaše doživetje, prav tako pa tudi bon z podatki doživetja, ki ga lahko uporabite pri rezervaciji ali pa ga podarite tretji osebi. Bon za vsako kupljeno doživetje velja eno leto od nakupa. Z vrednostnim bonom se ne morete prijaviti na termin, temveč morate najprej kupiti želeno doživetje...
Kako zamenjam bon?
V primeru, da ste si glede naročenih artiklov premislili in bi jih želeli zamenjati lahko to storite kadarkoli do datuma veljavnosti vašega artikla. Za menjavo artikla boste morali plačati pristojbnino v višini 15,00 EUR in morebitno razliko v vrednosti artikla. V primeru, da ima artikel, ki ga želite zamenjati manjšo vrednost se razlika v vrednosti ne povrne, prav tako se ne šteje, kot dobropis pri pristojbnini. Nov artikel bo imel enak datum veljavnost oz. rok poteka, kot artikel, ki ste ga zamenjali. Po poteku datuma veljavnosti artikla, žal tega ni mogoče več zamenjati v nobenem primeru. ...
Kako podaljšam bon?
Če imate bon izdan pred 1.4.2024, ki ima šestmestno številko (npr. 238XXX, 239XXX, 240XXX), ga lahko lahko podaljšate do vključno 31.12.2024. Navodila za podaljšanje teh bonov si lahko ogledate na naslednji povezavi. Boni izdani po 1.4. 2024, se bodo lahko podaljšali 3 mesece pred iztekom torej z 1.1.2025 in jih boste lahko podaljšali na naslednji...
Ali lahko podaljšam vrednostni bon?
Vrednostnega bona ni mogoče podaljševati. Vrednostni boni veljajo eno leto, v tem času pa mora imetnik z vključeno kodo bona na spletni strani kupiti doživetje (vrednost bona se bo odštela v košarici pri nakupu). Bon, izdan za posamezno kupljeno doživetje, ima nato veljavnost eno leto od datuma nakupa. V primeru, da kupljenega doživetja niste ali ne morete izkoristiti v roku veljavnosti, si lahko bon oziroma doživetje podaljšate.
Ali lahko vrnem bon in zahtevam vračilo denarja?
Če vam kupljen bon oz. doživetje ne odgovarja lahko zahtevate vračilo denarja v roku 14 dni od nakupa. Postopek vračila lahko sprožite preko svojega uporabniškega računa ali na naslednji povezavi. Če je rok za vračilo potekel ali pa želite doživetje samo zamenjati, lahko to storite kadarkoli v roku veljavnosti bona na naslednji povezavi.
Ali lahko eden vrednostni bon uporabim samo pri enem nakupu?
Posamezen vrednostni bon oz. kodo, ki se nahaja na samem bonu, lahko uporabite pri poljubnem številu nakupov. Pozorni bodite le, da ne presežete datuma veljavnosti bona, ki je napisan na samem bonu, saj po tem datumu bona ni več mogoče koristiti.
Kako preverim, koliko je še preostanek vrednosti na mojem vrednostnem bonu?
Stanje lahko preverite z vpisom kode, ki je na bonu, v spodnji obrazec. Stanje boste lahko vedno preverili tudi pri nakupu v košarici.
 
 

Niste našli odgovora?

 
Kontaktne informacije
Na vrh