Reklamacije in vračila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila prične teči naslednji koledarski dan po datumu prevzema artikla. Postopek vračila lahko sprožite preko svojega uporabniškega računa ali na naslednji povezavi. Artikle nam morate nato vrniti v roku 15 dni, ki prične teči z dnem sprožitve postopka vračila.

Vse stroške vračila artiklov (npr. stroške poštnine) krije kupec. Vrednost kupnine (kupnina brez stroškov plačilnih prehodov,...) vam lahko vpišemo kot dobropis v vašem uporabniškem računu, ki ga lahko nato uporabite pri naslednjih nakupih ali pa vam vrnemo kupnino na vaš TRR oz. Paypal račun takoj ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestla o odstopu pogodbe. Če ste artikle že začeli uporabljati pred iztekom roka 14 dni (npr. vnovčili karto za adrenalinsko doživetje), odstop od pogodbe žal ni več možen. Vračilo vrednostnih darilnih bonov ni mogoče.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz tretjega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Xsport ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Xsport, ki kot ponudnik storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Iskanje po vsebini

Uporabniški račun

E-mail naslov:
Geslo:



Imaš vprašanja?

Kontaktirajte nas
Copyright © 2022 Xsport. Vse pravice pridržane.
Pogoji poslovanja | Izjava zasebnosti | Xsport™ je blagovna znamka podjetja KinetiQ d.o.o.
Spletne plačilne možnosti
Xsport na Facebook-u
Xsport na Twitter-ju
Xsport na Instagram-u
Xsport na Pinterest-u
Xsport na YouTube
Xsport RSS kanal