Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne strani Xsport so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna stran Xsport je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji storitev in/ali izdelkov uporabniku.
Upravlja ga samostojno podjetje KinetiQ d.o.o., Glavni trg 2, SI-2000 Maribor (Xsport™ je blagovna znamka podjetja KinetiQ d.o.o.), v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec na spletni strani. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Xsport, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti storitve oziroma izdelka, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene, jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Arhiviranje in dostopnost naročil
Pogodba - naročilo bo shranjeno v elektronski obliki na sedežu spletnega portala (KinetiQ d.o.o., Glavni trg 2, SI-2000 Maribor). Naročniku je po želji na vpogled. Kopijo lahko prejme po navadni ali po elektronski pošti.
Načini plačila
Na spletni strani Xsport ponudnik omogoča plačilo po predračunu (plačilo z bančnim nakazilom), plačilo z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju), plačilo s plačilnimi karticami (kreditne/debetne kartice in plačilo s sistemom PayPal. Ponudnik izda račun v obliki, na katerem so razčlenjeni stroški.
Veljavnost ponudbe
Vse cene so v Evrih (EUR) in vključujejo DDV, če to ni drugače označeno. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine, pakiranja, stroškov plačila po povzetju in/ali spletnih plačilnih sistemov.
Veljavnost akcijske ponudbe
Veljavnost akcijske ponudbe je do preklica in je navedena ob sami akcijski ponudbi v obvestilih, novicah itd.
Postopek nakupa
Postopek nakupa vključuje naslednje najbolj pogoste statuse. Celoten seznam si lahko ogledate v statusih naročila:
Čakanje plačila
Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo po predračunu«. Po e-pošti boste prejeli podatke za plačilo naročila (naziv prejemnika, TRR/IBAN banke prejemnika, referenca oz. sklic, koda namena itd.), status naročila in predračun pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »naročilo potrjeno & plačano«.
Naročilo potrjeno
Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila in ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo z gotovino ob prevzemu«. Po e-pošti boste prejeli informacijo o potrjenem naročilu in izbranem načinu plačila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »naročilo odpremljeno«.
Naročilo potrjeno & plačano
Naročilo dobi status po prejemu plačila vašega predračuna, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo po predračunu«, ter takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo s kreditnimi/debentmi karticami ali »plačilo s sistemom PayPal«. Po e-pošti boste prejeli informacijo o potrjenem naročilu in izbranem načinu plačila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »naročilo odpremljeno«.
Naročilo odpremljeno
Naročilo dobi status, ko so bili artikli pripravljeni in poslani na ciljni naslov naročilo pa tudi ni več mogoče preklicati. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave naročenih artiklov, vas bomo po potrebi poklicali na vašo kontaktno telefonsko številko. Po e-pošti boste prejeli informacijo o odpremi naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašemuporabniškem računu. Dostavo naročenih artiklov lahko pričakujete najkasneje v roku 3 dni ali v roku 24 ur v primeri izbire Hitre Pošte– pošiljke z naročenimi artikli vam bo dostavila Pošta Slovenije. Odvisno od izbranega načina plačila boste pošiljke prejeli v poštni nabiralnik ali pa boste pismonoši ob prevzemu pošiljke plačali kupnino (»plačilo z gotovino ob prevzemu«). V primeru, da imete v zvezi s prejetim naročilom kakršnekoli reklamacije, se seznanite s postopkom za reklamacije in vračila oz. nas kontaktirajte. Naslednji status je »naročilo zaključeno«.
Naročilo zaključeno
Naročilo dobi status, ko so naročeni artikli dostavljeni na ciljni naslov, ko so plačani in ko je pretekel zakonsko določen rok za njihovo reklamacijo in vračilo. Po e-pošti boste prejeli informacijo o zaključku naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Po uveljavitvi tega statusa žal ne moremo prevzeti več nobene reklamacije v zvezi z naročilom.
Postopek plačila in prevzem blaga oz. storitve
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:
»Plačilo po predračunu (plačilo z bančnim nakazilom)«
V potrditvi naročila prejme uporabnik/kupec podatke o naročilu po e-pošti, z informacijami kaj je kupil, znesek plačila, bančne podatke za plačilo naročila, rok plačila oz. veljavnosti predračuna in predviden rok dobave naročila. Če/ko ponudnik prejme potrdilo o plačilu, pošlje uporabniku naročene storitve oz. izdelke. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine in pakiranja, ki se obračunavajo po veljavnem ceniku, glede na težo in velikost poslanih artiklov. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik.
»Plačilo po povzetju«
Naročene storitve oz. izdelke pošljemo kupcu z odkupno pošiljko Pošte Slovenije ali drugega komercialnega ponudnika storitev dostave pošiljk (v nadaljevanju: dostavljavec pošiljk). Kupec plača kupnino ob prevzemu pošiljke dostavljavcu pošiljk. Če kupca ni doma, pusti dostavljavec pošiljk v kupčevem poštnem nabiralniku obvestilo o prejeti pošiljki. Kupec z obvestilom dvigne pošiljko na svoji pošti oz. mu je vročena po dogovoru z dostavljevcem pošiljk. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine in pakiranja, ki se obračunavajo po veljavnem ceniku, glede na težo in velikost poslanih artiklov. Pri prevzemu pošiljke se kupcu zaračunajo tudi stroški bančnega nakazila. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik.
»Plačilo s plačilnimi karticami«
Kupec izbere v postopku naročila opcijo plačila s plačilnimi karticami (kreditne/debetne kartice). V naslednjem koraku se odpre spletna stran, na kateri kupec vpiše svoje podatke in zaključi naročilo. Ko ponudnik prejme potrdilo o plačilu, pošlje uporabniku pošiljko z naročenimi storitvami oz. izdelki. Dobavni rok prične teči z dnevom prejema potrdila denarnih sredstev na račun ponudnika. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine in pakiranja, ki se obračunavajo po veljavnem ceniku, glede na težo in velikost poslanih artiklov, ter stroškov plačila preko spletnega plačilnega sistema, ki bodo vidni pred potrditvijo naročila. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik.
»Plačilo s spletnim plačilnim sistemom PayPal«
Kupec izbere v postopku naročila opcijo plačila s spletnim plačilnim sistemom PayPal. V naslednjem koraku se odpre spletna stran, na kateri kupec vpiše svoje PayPal podatke in zaključi naročilo. Ko ponudnik prejme potrdilo o plačilu, pošlje uporabniku pošiljko z naročenimi storitvami oz. izdelki. Dobavni rok prične teči z dnevom prejema potrdila denarnih sredstev na PayPal račun ponudnika. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine in pakiranja, ki se obračunavajo po veljavnem ceniku, glede na težo in velikost poslanih artiklov, ter stroškov plačila preko spletnega plačilnega sistema PayPal, ki bodo vidni pred potrditvijo naročila. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik.
Pravica do odstopa od nakupa, zamenjava ali vračilo blaga oz. storitve in vračilo kupnine
Zamenjava artikla
V primeru, da ste si glede naročenih artiklov premislili in bi jih želeli zamenjati lahko to storite 14 dneh po prevzemu. Rok možnosti zamenjave prične teči naslednji koledarski dan po datumu prevzema artikla. Postopek zamenjave lahko sprožite preko svojega uporabniškega računa ali na naslednji povezavi. Artikle nam morate nato vrniti v roku 15 dni, ki prične teči z dnem sprožitve postopka vračila. Vrnjeni artikli morajo biti nepoškodovani, priložena mora biti tudi kopija računa. Vse stroške vračila artiklov (npr. stroške poštnine) krije kupec. Če ste artikle že začeli uporabljati pred iztekom roka 14 dni (npr. vnovčili karto za adrenalinsko doživetje, porabili vrednost darilnega bona itd.), zamenjava žal ni več možna. Po prejemu artikla vam bo v vaš uporabniški račun kot dobropis vpisana kupnina (kupnina brez stroškov dostave, spletnega plačila,.. ipd.), ki jo lahko nato uporabite za naročilo drugega artikla. Če boste zamenjali artikel z artiklom, ki ima nižjo ceno, vam bo v vašem uporabniškem računu ostala vpisan razlika dobropisa, ki jo lahko nato uporabite pri nasledjem naročilu.
Vračilo artikla
Naročene artikle imate pravico vrniti v 14 dneh po prevzemu, brez navedbe razloga za vračilo. Rok vračila prične teči naslednji koledarski dan po datumu prevzema artikla. Postopek vračila lahko sprožite preko svojega uporabniškega računa ali na naslednji povezavi. Artikle nam morate nato vrniti v roku 15 dni, ki prične teči z dnem sprožitve postopka vračila. Vrnjeni artikli morajo biti nepoškodovani, priložena mora biti tudi kopija računa. Vse stroške vračila artiklov (npr. stroške poštnine) krije kupec. Vrednost kupnine (kupnina brez stroškov spletnega plačila,.. ipd.) vam lahko vpišemo kot dobropis v vašem uporabniškem računu, ki ga lahko nato uporabite pri naslednjih nakupih ali pa vam vrnemo kupnino na vaš TRR takoj ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenih artiklov. Če ste artikle že začeli uporabljati pred iztekom roka 14 dni (npr. vnovčili karto za adrenalinsko doživetje, porabili vrednost darilnega bona itd.), odstop od pogodbe žal ni več možen.
Napake ob naročanju
V kolikor kupec ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke ali storil druge napake v procesu naročanja, ki lahko vplivajo na proces ponudnikove dobave, mora to čim prej sporočiti ponudniku.
Pogoji nakupa in koriščenja kart
Z nakupom karte se udeleženec strinja z hišnim redom in navodili izvajanja prireditelja dogodka. Karta ni veljavna brez kupona. Karta izgubi svojo vrednost z izvedbo kupljenega doživetja. Veljavnost karte je eno (1) leto od datuma izdaje. V tem času se udeleženec dogodka lahko udeleži kateregakoli prostega termina objavljenega v našem koledarju na spletni strani www.xsport.si. V primeru odpovedi ali preložitve dogovorjenega termina izvedbe se ne povrnejo nobeni stroški (npr. potni stroški, hotel,... ipd.). Udeleženec se v primeru odpovedi doživetja oz. dogodka naroči na drug prost termin v okviru veljavnosti karte. Z odpovedjo termina se veljavnost karte ne podaljšuje. V primeru, da se stranka/udeleženec neupravičeno ne udeleži dogovorjenega termina, se karta šteje kot izkoriščena. Določena doživetja so sezonska, zato si morate termin izbrati v času sezone in veljavnosti vaše karte. Organizator si pridržuje pravico do manjših in/ali upravičenih sprememb vašega doživetja. Pri prenosu slike in/ali zvoka dovoli udeleženec doživetja organizatorju, da sme uporabiti posnetke udeleženca na dogodku ali v zvezi z dogodkom, brez odškodnine, brez prostorske ali časovne omejitve in s kakršnimkoli tehničnim pripomočkom. Karta ni prenosljiva in jo lahko koristi samo oseba napisana na karti.
Pogoji podaljšanja kart
Vaše karte ni mogoče podaljšati, razen v izrednih primerih ko se doživetja niste mogli udeležiti iz razlogov, kot so huda poškodba, dolgotrajnejša bolezen, daljša službena odsotnost v tujini ali drugi utemeljen razlog. V tem primeru nam prosim pošljite ustrezno dokazilo/potrdilo in vam bomo vašo karto podaljšali za obdobje trajanja nezmožnosti udeležbe, vendar največ 6 mesecev. Dokazilo mora imeti ustrezno vrednost in veljavnost npr. poškodbeni list iz strani bolnišnice oz. zdravnika specialista, potrdilo o začasnem bivanju v tujini ipd. Potrdila osebnih zdravnikov in delodajalcev, zaradi različnih zlorab, žal ne moremo sprejeti. Prošnja za podaljšanje karte mora biti vložena v obdobju veljavnosti karte, pretečene karte ni več mogoče podaljšati. Podaljšanje karte stane po veljavnem ceniku plus morebitno dodatno doplačilo v primeru spremembe cene adrenalinskega doživetja v času od izdaje do podaljšanja karte.
Garancija artiklov
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri ponudniku (Xsport). Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Dobavni rok
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni - v delavnikih. Za večino artiklov je dobavni rok do 3 dni po prejemu naročila. V kolikor je za naročen artikel rok dobave daljši, ponudnik uporabniku po e-pošti pošlje obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne strani, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne strani.
Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo fizičnih pošiljk za Xsport opravlja Pošta Slovenije ali kateri drugi komercialni ponudnik storitev dostave pošiljk. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine in pakiranja, ki se obračunavajo po veljavnem ceniku, glede na težo in velikost poslanih artiklov. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko nam morate pismeno javiti najkasneje v roku osmih (8) dni oprevzema na naš kontaktni naslov.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške /strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov, razen podatkov v zvezi z naročilom, ki se lahko zaradi ažuriranja spremenijo.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani Xsport, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Odveza odgovornosti
Spletna stran Xsport se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov in/ali storitev, njihova dobavljivost in cena spremenijo, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka oz.storitve. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo na naš kontaktni naslov ali po klasični pošti na naslov:
KinetiQ d.o.o.
Xsport
Glavni trg 2
SI-2000 Maribor
Ponudnik mora v osmih (8) dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnikovega podjetja.
Spremembe pogojev poslovanja
Vsakršne spremembe pogojev poslovanja bo ponudnik objavil na svoji spletni strani www.xsport.si. Spremembe začnejo veljati z dnem objave.