Polet z Aero L-39 Albatros na Češkem
Vsem navdušencem vojaških letal lahko po zelo razumni ceni ponudimo prave užitke pri letenju reaktivnega letala. To letalo je bilo standardno jet trenažno letalo vseh letalskih sil bivšega vzhodnega bloka - in še danes opravlja svoje naloge v številnih državah po Evropi in svetu. Zaradi svoje okretnosti in manevrirnih sposobnosti letenja, se L 39 Albatros še vedno uporablja kot trenažno jet letalo in tudi kot oboroženo lahko letalo za napade zrak-zemlja.
Razmeroma nizki stroški vzdrževanja vojaškega letala L 39 v primerjavi z drugimi bojnimi letali dopušča relativno nizko ceno vašega adrenalinskega doživetja. Vsaka stranka, ki je letela z L 39 Albatros, opisuje izkušnjo kot nepozabno, razburljivo in cenovno dostopno.
Pravi "Dogfight" manevri - prevzemite nadzor nad l 39 albatros tudi sami!
Akrobatsko letenje izgleda na letalskih miting lepo in zanimivo na pogled, v pravem letalskem spopadu pa ima svoj reševalni namen: vojaški piloti vseh svetovnih letalskih sil se usposabljajo v manevrih, kot so zanke, valji, Immelmann, Split-S, obrnjen let in drugo, da so v pravih zračnih bojih seznanjeni s sposobnostmi letala. Xsport stranke lahko doživijo to osupljivo vojaško akrobatsko vožnjo sami v kokpitu - zaradi ekstremnih G-sil so postavljene meje obremenitve, ki pa so določene zaradi vas in pilota in ne letala.
Če bi radi vzeli zadevo v svoje roke, ste z Xsport-om na pravi poti, da se vam uresničijo sanje. Po ustreznem usposabljanju in predstavitvi letenja v zraku, boste lahko sami prevzeli krmilno palico L 39 in celo naredili nekaj akrobacij. In to s pravim vojaškim letalom - z osupljivo hitrostjo!
Ekstremno nizek let - in to s 750 km/h!
Kaj naredi dobrega pilota, zelo dobrega pilota? Njegove izkušnje in število ur letenja. Vaš osebni pilot Xsport-a se lahko pohvali s tem v veliki meri. Te izkušnje se odražajo tudi v mirni in zaupljivi naravi pilota - na tleh in v zraku. Nobenemu drugemu ne bi radi zaupali pri tako imenovanih "low-pass" preletih. To dih jemajoče nizko letenje - le nekaj metrov nad tlemi - v tej obliki obvlada le nekaj izkušenih pilotov. Vaš pilot v L-39 je eden izmed njih.
Dan vašega L-39 poleta!
Ob prihodu na letališče boste spoznali svojega pilota. Po spoznavanju odidete v informativni prostor, kjer boste imeli čas govoriti s pilotom o podrobnostih letala in programa letenja. Skupaj boste lahko določili, kako bi naj program izgledal - pa naj bo to miren "panoramski let" ali pa v akcijo zapakiran program zračnega bojevanja: pilot bo vaše želje, upošteval kolikor bo le šlo. Sledi celovito pojasnilo o varnostnih sistemih v kokpitu, nato pa boste prejeli letalski kombinezon in čelado. Odpravimo se proti letalski pisti, kjer tehniki že pripravljajo letalo za vzlet. Ko se boste usedli v kokpit, bo zemeljska posadke še dodatno preverila in zategnila vaše pasove. Pilot vam bo še enkrat pojasnil delovanje varnostnih sistemov in najpomembnejše instrumente v pilotski kabini. Po preizkusu "Intracom" sistema, se počaka na dovoljenje za vzlet in že poletimo. V zraku boste dobili priložnost, da sami nadzirate letalo in izvajate manevre, kot so zanke (luping) in valji.
K celotnemu programu spadajo tudi naslednji manevri: Valji, Immelman, Zanke (luping), Split-S, Dvigovanje, Spuščanje, Tail Chase. V kolikor je mogoče in po želji: extremno nizki preleti terena (do 5m nad tlemi), "touch-and-go".
OPo pristanku boste imeli priložnost za spominske fotografije s svojim pilotom v in pred letalom. Prav tako boste prejeli potrdilo o letenju z reaktivnim vojaškim letalom in manevrih, ki ste jih izvedli. Po letu se boste osvežili s pijačo in nazdravili z vašim spremstvom na to fantastično doživetje.
Tudi sami lahko letite L-39 Albatros
Aero L-39 je zelo dobrodušen za začetnike, poleg tega pa ima tudi inštruktor z višjim zadnjim kokpitom, ki ga uporabljamo kot potniški sedež, zelo dober pregled nad samim letom in okolico. Kot vsa trenažna letala ima tudi popolno dvojno krmiljenje, zato lahko skozi del leta upravljate z letalom.
Pri vseh poletih je v ospredju stranka, zato bo pilot vedno poskusil ugotoviti, kaj iščete in koliko G ste sposobni in pripravljeni vzdrževati. Program letenja je nato prilagojen vašim potrebam in prilagojen tudi med letom. Ne boste videli le fantastične pokrajine z veliko raznolikosti, ampak tudi doživeli veliko aerobatskih manevrov.
Vključno s pripravami, seznanjanjem/razpravo o vašem osebnem programu letenja, varnosti in usposabljanju v pilotski kabini - načrtujte približno 3 ure skupnega časa na mestu. Običajno mu sledi sproščena pijača s pilotom.
Letalska baza, kjer bomo poleteli, je na Češkem, nekaj kilometrov od Brna.
Da bo vaše doživetje ostalo nepozabno in ga boste lahko delili tudi z drugimi lahko izberete za doplačilo izberete tudi snemanje in slikanje vašega poleta!
Vključeno
- 20 minutni polet z Aero L-39 Albatros (30 minut z doplačilom)
- Različni manevri letenja, kot so immelman, luping, split-S, vzpenjanje, spuščanje, tail-chase in touch-and-go
- Teoretični uvod (varnostna navodila, informacije o letalu in sestanek s pilotom)
- Anti-G obleka in kombinezon
- Vsa potrebna oprema, ki vam bo omogočila kar najboljše počutje in varnost med trajanjem celotnega doživetja
- Možnost upravljanja L-39 med letom
- Možnost snemanja in fotografiranja vašega leta za doplačilo
Razpoložljivost/Termini
- Januar-December: Po dogovoru
Pogoji udeležbe
- Do 18 let samo s soglasjem staršev ali zakonitega skrbnika
- Telesna teža udeleženca maksimalno 110 kg
- Telesna višina udeleženca med 140 cm in 195 cm
- Normalna telesno pripravjenost in zdravje
Pred skokom boste podpisali izjavo, da izpolnjujete fizične zahteve in da ne trpite za nekaterimi boleznimi (npr. očesne bolezni, poškodbe mišično-skeletnega sistema).
Trajanje
Skupni čas z letom in pripravo je približno 3 ure. V primeru močnega vetra ali slabega vremena se lahko skok zaradi varnosti nekoliko zamakne.
Vreme
Če je vremenska napoved slaba, bo polet prestavljen, o čemer boste pravočasno obveščeni.
Oprema in oblačila
Nosite udobna oblačila in čevlje z ravnimi podplati, zraven imejte tudi rezervno majico. Vsa oprema za letenje je na voljo pred letom.
Udeleženci
Bon velja za 1 osebo. Let si lahko ogledata tudi 2 dodatni osebi.