Pogosta vprašanja pri dostavi
Kakšen je strošek dostave?
Strošek dostave je enoten za celotno Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila. Višino stroškov dostave si lahko izračunate pri postopku naročila. Preberite si več o dostavi naročenih artiklov.
Kdaj bom prejel naročeni artikel?
Ko bomo naročilo odposlali, boste na vaš email naslov prejeli obvestilo, da je naročilo odpremljeno. Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. V primeru izbire "Hitre pošte" bo pošiljka dostavljena najkasneje v roku 24 ur od prejetega obvestila (ne velja za nedelje in praznike).
Kaj če me v času dostave ne bo doma?
Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o prispeli pošiljki, pošiljka pa vas bo čakala na vaši najbližji enoti Pošte Slovenije.
Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?
Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo pismonoša izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v vašem podjetju. Priporočamo vam, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in če ste izbrali plačilo po povzetju, poskrbite tudi zato, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.
Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo Pošti Slovenije?
Če se odločite za plačilo po povzetju vam bo pismonoša ob prevzemu obračunal še stroške bančnega nakazila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. V primeru plačila po predračunu ali z kreditno/debetno kartico pri prevzemu pošiljke ne boste več potrebovali nič plačati. Preberite si več o možnostih plačila.