Pogosta vprašanja pri koriščenju kart
Kako lahko izkoristim karto oz. se prijavim na termin?
Na termin se prijavite tako, da si najprej ogledate naš koledar doživetij in si izberete termin, ki je na voljo v okviru vaše veljavnosti karte. Ko ste si izbrali termin se lahko na doživetje prijavite tako, da izpolnite prijavni obrazec. Če za posamezno doživetje ni koledarja, se lahko kar prijavite z obrazcem in si izberete poljuben termin. Vedite tudi, da je večina doživetij sezonsko pogojena, zato npr. v januarju ne boste najdli skoka s padalom v tandemu. Po prijavi boste na vaš email naslov prejeli potrditev ali zavrnitev rezervacije, dokončno potrditev in točno uro prihoda pa boste prejeli en dan pred samim doživetjem. V primeru zavrnitve rezervacije si morate izbrati drugi termin. Karta ni prenosljiva in jo lahko koristi samo oseba napisana na karti.
Kaj se zgodi če doživetje odpade?
V primeru odpovedi ali preložitve dogovorjenega termina izvedbe se ne povrnejo nobeni stroški (npr. potni stroški, hotel,... ipd.). Udeleženec se v primeru odpovedi doživetja oz. dogodka naroči na drug prost termin v okviru veljavnosti karte. Z odpovedjo termina se veljavnost karte ne podaljšuje.
Ali lahko veljavnost karte podaljšam?
Vaš artikel oz. karto si lahko podaljšate, kadarkoli do datuma veljavnosti vašega artikla. Za podaljšanje nas prosim kontaktirajte. Če je vaš artikel oz. karta izdana npr. 5. junija 2023, lahko zahtevek za podaljšanje vložite do 23:59 ure dne 5. junija 2024. Kasnejši zahtevki žal ne bodo upoštevani.
Artikle si lahko podaljšate za 6 mesecev. Za menjavo artikla boste morali plačati prisojbnino v višini 15% trenutne cene artikla, plus morebitna razlika v ceni v primeru podražitve artikla. Artikel oz. karto lahko podaljšate največ trikrat (3).
Po poteku datuma veljavnosti artikla, žal tega ni mogoče podaljšati v nobenem primeru.