Imaš vprašanja?
Imamo odgovore!

Pokliči nas: 059 30 30 80

Potrebuješ pomoč?

Imaš vprašanja?
Imamo odgovore!

Pokliči nas: 059 30 30 80

 

Vnesi svoje vprašanje!

 
 

Pogosta vprašanja pri nakupu

Kakšen je postopek naročila?
Postopek naročila je hiter in enostaven ter je izveden v nekaj korakih. Izbirate lahko med različnimi produkti, ki predstavljajo doživetja iz naše ponudbe. Po izveden naročilu boste prejeli enega ali več bonov, ki predstavljajo posamezne produkte z doživetji. Bone lahko tudi podarite, saj niso vezani na posamezno osebo in so v obliki darilnega bona, ki ga lahko natisnete (PDF datoteka).
Kakšni so načini plačila?
Vsako naročilo lahko plačate z bančnim nakazilom (po predračunu), z večinoma kreditnih ali debetnih plačilnih kartic in z sistemom PayPal. Če boste plačali z plačilnimi karticami ali z sistemom PayPal, se vam bo vaš bon poslal nemudoma na vaš e-poštni naslov, v primeru predračuna pa nam lahko pošljete potrdilo o izvedenem nakazilu in vam bomo naročene bone poslali takoj. V nasprotnem primeru boste počakali, da prejmemo nakazana sredstna na naš TRR račun, kar lahko traja do enega delovnega dneva, običajno pa je poslanoo še isti dan, če je bilo vaše nakazilo izvedeno do 15:00 ure. Na povezavi ...
Kakšni so načini dostave?
Boni za koriščenje produktov iz naše ponudbe, vam bodo dostavljeni v digitalni obliki po e-pošti (PDF datoteka). Kmalu bo na volljo tudi dostava v fizični obliki na vaš naslov, kar bomo posebej objavili tudi na naši spletni strani prav tako pa boste nato imeli to možnost izbrati pred zaključkom naročila.
 
 

Bi rezervirali termin?

Prosimo vnesite rezervacijsko kodo.
 
 

Pogosta vprašanja pri rezervaciji

Kako rezerviram termin?
Rezervacija termina je zelo enostavna. V postopku rezervacije boste pridobili vse informacije in uskladili termin ter ostale podrobnosti glede koriščenja vašega doživetja. Za rezervacijo termina potrebujete veljaven bon kupljen na naši spletni strani. Postopek rezervacije pričnete z vnosom rezervacijske kode v vnosno polje. Če ima koda neustrezen status (npr. ni pravilna, je že bila uporabljena, je potekla ipd.), rezervacije ne boste mogli nadaljevati, saj bo sistem zavrnil nadaljevanje. Če imate kodo za vrednostni darilni bon, z njo ne morete opraviti rezervacije. Z vrednostnim darilnim...
 
 

Pogosta vprašanja o bonih

Ali lahko bon uporabi samo oseba, ki je bon kupila?
Ne, bon lahko uporabi katerakoli oseba, ki ima kodo z bona, zato bodite pazlljivi in kodo ne kažite nikomur, za katerega ne želite, da jo izkoristi.
Kako zamenjam bon?
V primeru, da ste si glede naročenih artiklov premislili in bi jih želeli zamenjati lahko to storite kadarkoli do datuma veljavnosti vašega artikla. Za menjavo artikla boste morali plačati pristojbnino v višini 15,00 EUR in morebitno razliko v vrednosti artikla. V primeru, da ima artikel, ki ga želite zamenjati manjšo vrednost se razlika v vrednosti ne povrne, prav tako se ne šteje, kot dobropis pri pristojbnini. Nov artikel bo imel enak datum veljavnost oz. rok poteka, kot artikel, ki ste ga zamenjali. Po poteku datuma veljavnosti artikla, žal tega ni mogoče več zamenjati v nobenem primeru. ...
Kako podaljšam bon?
Če imate bon izdan pred 1.4.2024, ki ima šestmestno številko (npr. 238XXX, 239XXX, 240XXX), ga lahko lahko podaljšate do vključno 31.12.2024. Navodila za podaljšanje teh bonov si lahko ogledate na naslednji povezavi. Boni izdani po 1.4. 2024, se bodo lahko podaljšali 3 mesece pred iztekom torej z 1.1.2025 in jih boste lahko podaljšali na naslednji...
Ali lahko vrnem bon in zahtevam vračilo denarja?
Če vam kupljen bon oz. doživetje ne odgovarja lahko zahtevate vračilo denarja v roku 14 dni od nakupa. Postopek vračila lahko sprožite preko svojega uporabniškega računa ali na naslednji povezavi. Če je rok za vračilo potekel ali pa želite doživetje samo zamenjati, lahko to storite kadarkoli v roku veljavnosti bona na naslednji povezavi.
Ali lahko eden vrednostni darilni bon uporabim samo pri enem nakupu?
Posamezen vrednostni darilni bon oz. kodo, ki se nahaja na samem bonu, lahko uporabite pri poljubnem številu nakupov. Pozorni bodite le, da ne presežete datuma veljavnosti bona, ki je napisan na samem bonu, saj po tem datumu bona ni več mogoče koristiti.
Kako preverim, koliko je še preostanek vrednosti na mojem vrednostnem bonu?
Stanje lahko preverite z vpisom kode, ki je na bonu, v spodnji obrazec. Stanje boste lahko vedno preverili tudi pri nakupu v košarici.
 
 

Niste našli odgovora?

 
Kontaktne informacije
Na vrh