Statusi naročila

Osnovni statusi naročil

Čakanje plačila
Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo po predračunu«. Po e-pošti boste prejeli podatke za plačilo naročila (naziv prejemnika, TRR/IBAN banke prejemnika, referenca oz. sklic, koda namena itd.), status naročila in predračun pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »naročilo potrjeno & plačano«.

Naročilo potrjeno
Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila in ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo z gotovino ob prevzemu«. Po e-pošti boste prejeli informacijo o potrjenem naročilu in izbranem načinu plačila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »naročilo odpremljeno«.

Naročilo potrjeno & plačano
Naročilo dobi status po prejemu plačila vašega predračuna, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo po predračunu«, ter takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo s kreditnimi/debentmi karticami ali »plačilo s sistemom PayPal«. Po e-pošti boste prejeli informacijo o potrjenem naročilu in izbranem načinu plačila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »naročilo odpremljeno«.

Naročilo odpremljeno
Naročilo dobi status, ko so bili artikli pripravljeni in poslani na ciljni naslov naročilo pa tudi ni več mogoče preklicati. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave naročenih artiklov, vas bomo po potrebi poklicali na vašo kontaktno telefonsko številko. Po e-pošti boste prejeli informacijo o odpremi naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Dostavo naročenih artiklov lahko pričakujete najkasneje v roku 3 dni ali v roku 24 ur v primeri izbire Hitre Pošte– pošiljke z naročenimi artikli vam bo dostavila Pošta Slovenije. Odvisno od izbranega načina plačila boste pošiljke prejeli v poštni nabiralnik ali pa boste pismonoši ob prevzemu pošiljke plačali kupnino (»plačilo z gotovino ob prevzemu«). V primeru, da imete v zvezi s prejetim naročilom kakršnekoli reklamacije, se seznanite s postopkom za reklamacije in vračila oz. nas kontaktirajte. Naslednji status je »naročilo zaključeno«.

Naročilo zaključeno
Naročilo dobi status, ko so naročeni artikli dostavljeni na ciljni naslov, ko so plačani in ko je pretekel zakonsko določen rok za njihovo reklamacijo in vračilo. Po e-pošti boste prejeli informacijo o zaključku naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Po uveljavitvi tega statusa žal ne moremo prevzeti več nobene reklamacije v zvezi z naročilom.

 

Dodatni statusi naročil

Naročilo je poteklo
Naročilo dobi status ko je rok za plačilo artikla potekel, plačilo pa ni bilo izvedeno.

Naročilo obnovljeno
Naročilo dobi status, ko naročilo, ki je poteklo, ponovno obnovimo tako, da je veljavno in se lahko ponovno izvede transakcija.

Naročilo preklicano
Naročilo dobi status, ko naročilo iz kateregakoli razloga prekličemo oz. ga prekliče stranka.

Neprevzeto naročilo
Naročilo dobi status, ko se naročilo vrne na naš naslov, ker ni bilo prevzeto v predpisanem roku. Pri neprevzetem sporočilu boste morali poravnati stroške pošiljanja in ponovnega prevzema, ki so napisane v email sporočilu o neprevzetem naročilu.

Naročilo v obdelavi
Naročilo dobi status, ko plačila iz kateregakoli razloga ni bilo mogoče procesirati.

Naročilo zavrnjeno
Naročilo dobi status, ko naročila iz kateregakoli razloga ni bilo mogoče izvesti.

Neuspešno naročilo
Naročilo dobi status, ko naročilo/plačilo iz kateregakoli razloga ni bilo mogoče procesirati.

Neveljavno naročilo
Naročilo dobi status, ko naročilo ni bilo veljavno in ga ni bilo mogoče izvesti.

Obnovitev naročila
Naročilo dobi status, ko je naročilo, ki je poteklo v procesu obnovitve tako, da bi postalo veljavno in se lahko ponovno izvede transakcija.

Povračilo sredstev
Naročilo dobi status, ko spletno plačilo ni bilo pravilno izvedeno, ali pa so v okviru zakonsko določenega roka, v zahtevku za reklamacijo in vračila, sredstva za plačilo bila povrnjena.

Delno povračilo sredstev
Naročilo dobi status, ko spletno plačilo ni bilo pravilno izvedeno, ali pa so v okviru zakonsko določenega roka, v zahtevku za reklamacijo in vračila, sredstva za plačilo bila delno povrnjena.

 

Vsebina košarice

Iskanje po vsebini

Uporabniški račun

E-mail naslov:
Geslo:



Imaš vprašanja?

Kontaktirajte nas
Copyright © 2017 Xsport. Vse pravice pridržane.
Pogoji poslovanja | Izjava zasebnosti | Xsport™ je blagovna znamka podjetja KinetiQ d.o.o.
Spletne plačilne možnosti
Xsport na Facebook-u
Xsport na Google+
Xsport na Twitter-ju
Xsport na Instagram-u
Xsport na Pinterest-u
Xsport na YouTube
Xsport na Vimeo
Xsport RSS kanal